häst vin och olja

Så här ligger det till. När jag kom hit gav Antonio (greven) mig ett simkort. Nummret till det är 00393291185156 vilket ni SÅÅÅ gärna får bombardera med sms! då blir jag glad. Det simkortet laddade jag med lite pengar och så skickade jag i väg lite sms. dock kom det bara fram till vissa och jag har NU fattat varför! det där 0046 problemet haha
jag har hursomhelst inte pengar för att kunna svara på alla sms men att få dem skulle vara underbart =D
man ska ju inte lägga ut sitt nummer på nätet men det här är ju inte "mitt" haha

det är vinter här nu. storm och regn men med sol omvartannat och då runt 20 grader hehe

Just nu sitter jag i en trappuppgång i slottet för det är bara här det finns lyse. Kristin och jag ska titta på supernaturale när jag är färdig här. Internet är ju inte snabbt, som allt annat i detta land. bilddagboken har panik.
jag har börjat störa mig på kristin, men jag har aldrig heller levt så nära inpå någon MEN det som skrämmer mig om jag har börjat göra det lite grann hur mycket har då inte HON börjat störa sig på mig!? haha

min tatuering får mig att inte tappa bort mig själv har jag märkt. finns hästen där måste ju jag oxå finnas där. vi sitter ju ihop =P

jag får verkligen inte in någon bild här! suck

Sofia du har en tuff tid framför dig och jag skulle gärna velat finns där för att hålla dig handen. men härda ut. i tunneln finns det ljus.
David var snäll mot sofia. hon kämpar lika hårt som du, fast på en annan ort.
Micaela nu ger du dig fan på det här med polisen! lycka till.
Malin ska njuta av lugnet
Marcus ska ta sig i kragen =P
Patrik får ta å inse att människor kommer och går. det är jobbigt men naturligt...

Sen är det ju en hel drös av er som bör höra av sig å berätta för mig hur det går för er! Ni är INTE ego om ni skriver om er själva. det är vad jag vill.

Nu får jag ge mig.

"Vill ni lämna lite pengar till organistationen?"
"Vi är volonterer"
"Ja men kan ni inte bara ge några mynt"
"Hallå! Vi är volunterer, vi har INGA pengar!" haha

fast vi har jobbat i vinkällaren så jag kommer åka härifrån både häst och vinkunningare dä ni!

Kommentarer
Postat av: Ulven

Kanske du kan lära mig nått om viner alla jag smakat är ju bara surt eller vad det nu smakar?

2008-10-29 @ 20:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0