Tillägnad dig

Lindas blogg är väldigt inspererande mycket ofta. den får mitt huvud att kvickna till och användas....vilket för tillfället ju är lite otroligt.  http://www.brutalasanningar.blogspot.com/ den skilde sig väldigt mycket igår ifrån vad jag skrev i förrgår. Hon pratade om fantastiskt och perfekt...jag skrev "dumpa" ...men på nått vis drog jag väldigt lätt paralleller....
Är något FÖR fantastiskt, MÅSTE det finnas nått fel. ja realisten i mig vill tycka det. romantikern vill tro att det är fel.

Idag är det kanelbullensdag och jag tänkte baka, men det visade sig att vi hade varken mjöl eller jäst. jag har fixat med proffice men finn.no och nav.no orkar jag inte med just nu. kanske senare.

Jag skriver  inte om det som betyder mest

I miss my friend, my ex, a love, a life, a classmate, a car, a job, reason, ect ect.... varför kan man aldrig vara nöjd med vad man har?


Come stop your crying
It will be alright
Just take my hand
Hold it tight, now
I will protect you from, all around you


Är det på det här sättet jag blir kär så klarar jag mig utan det. Det är för jobbigt och oklart =S Jag vill kunna lita på mig själv. Är jag kär kan jag inte det.



Jennica kände sig utanför bland alla studenter.

Kommentarer
Postat av: Ulven

Mycket vill ha mer..

2008-10-04 @ 16:50:28
Postat av: Linda

Oh yeah! Brutala sanningar!

Phil Collins - You'll be in my heart



yes you'll be in my heart always Alvida <3

2008-10-05 @ 15:28:19
URL: http://brutalasanningar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0