Kräftgång

Nu har jag gett mig in på nått dumt igen... men vad ska man annars göra lixom =P

jag saknar sofia!!

pappa och anton kommer hit sen och så ska vi ha försenad kräftskiva. Något jag dock inte fattade vad att kräftskiva handlar lika mycket om pilla med äckliga skal bara för att komma åt något litet gott som det handlar om att dricka....
Me my drink and I
det känns bra när ens pappa har tänkt å supa en under bordet

"Höör du det är snart jul! Ska du ha julklappar?"
"öhm....nä"
"Bra"

I går när jag hamnade framför spegeln iförd min lite för korta pompano-t-shirt och mina låga ljusblåa mjukisar dök ordet ideal upp i mitt huvud samtidigt som den osmikrande lilla "lat-magen" stack fram och visade sig på ett mycket förnedrande sätt tackvare den för korta tröjan.
Jag kände mig knappast som något ideal, och har aldrig ansett att jag är något eller ens har något för den delen.
tanken var helt enkelt så anti så som jag kände mig att jag bara p.g.a det reagerade extra starkt på det hela. uff.

När jag inte äter är det något som är fel =P


Spanska ridskolan nästa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0