Jag vill ha komentarer

Seriöst det vill jag! är jag ensam i denna värld eller?

JA! johanna har hittat hit! sorry för bilden haha

Köttfärslimpa och top model final.

Idag var det då jobbmässa. Vi (alvida, micaela, johanna, eddy, thomas och elin) förpestade bussen precis som vanligt haha! väl på conventum dök sen sofia, emma och andreas upp. vi gick där länge och det enda konkreta jag och johanna fick fram var väl att man bör skaffa boende i norge och bara åka, ta jobbet sen. så det är väl planen nu...

Är jag den här typen av tjej som man inte tar hem och visar sina föräldrar hur som helst?

Please talk to me
Saying why am I different?

Sadness is beautiful, loneliness is tragical
And I'm just caught in the middle, oh
I've got no direction, I wish you could help me

Hold me now or don't bother


Jag har en hemlis! Eller två.

Kommentarer
Postat av: Flugan

Va vill du ha för kommentarer då? Ska man säga va kul du skriver eller bara skriva typ vi ses eller nått. Ja stinker iaf ko nu så ska hoppa in i duschen. Du sa ja tycker de e kul med nya kalvar å ja protestera å veckan ja va på gotland kom tolv nya kalvar å när ja kommer tbaka. vem e de då som ska lära alla äta ordentligt, göra rent efter dom, flytta runt dom? jo ja. E rätt trött på alla sega kalvar just nu. Aja , antagligen den segaste å ointressantaste kommentaren du fått men iaf hare bra så syns vi väl nån gång. Tjo

2008-10-01 @ 22:40:31
Postat av: flugan igen

förresten. E de du eller ja som inte kan stava till kommentarer/komentarer?

2008-10-01 @ 22:43:12
Postat av: Ulven

De är lungt jag tar inte hem någon å visar för mina föräldrar jag försöker hålla distans till dem

2008-10-01 @ 23:07:21
Postat av: Anonym

jag har ju tagit hem dig ;) hahah...

jasså, vet jag hemlisarna tro?! ;p

2008-10-02 @ 16:11:39
Postat av: Mickan

glömde säga att det var jag som skrev ;P

2008-10-02 @ 16:12:50
Postat av: Johanna

Haha lugnt, bilden bjuder jag på! Norge=bättre party lr hur va de dom sa ;P haha ne man fick inte reda på så mycket vettigt. Puss och Klem

2008-10-02 @ 22:04:21
Postat av: Johanna

Haha lugnt, bilden bjuder jag på! Norge=bättre party lr hur va de dom sa ;P haha ne man fick inte reda på så mycket vettigt. Puss och Klem

2008-10-02 @ 22:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0