Jag ångrar ingenting

Mitt internetbehov kan jämföras med chokladsug. Man bara MÅSTE! Jaja precis som det går väl det här i perioder oxå.
Vill vara social. träffa folk, isoleringen börjar väl kännas av nu.
Kristin och jag ska försöka hitta till ett disco i Castelfiorentino ikväll, får se om vi lyckas. det är ju HALLOWEEN!

Sofia smsade idag! Blev överlycklig! Iaf någon som vet att jag lever. Å det glömde jag sist, vet inte om jag dock skrev det på bilddagboken men men. Micaela sa att jag behöver inte ha hemlängtan för ni finns där när jag kommer tillbaka och det värmde verkligen jättemycket precis vad jag då behövde höra.
Å fille ringde inatt. Klockan ELVA! fattade inte vad det var för fel på mobilen haha

Kiara var pigg och rörde sig igår förmiddag. på eftermiddagen låg hon och ville bara resa sig till hälften. Att hästar ligger ner är INTE gulligt längre! Här betyder det att de kan vara påväg att dö.

Mulåsnan här är otroligt söt och Dylan (häståsnan hehe) vill jag ta med mig hem. Jag är faktiskt hästkunnig!

Har skadat tummen på en valnöt.... REJÄLT

Jobbat lite till med vinet idag. Igår satt vi tre timmar på kvällen och de vinångorna satte sig fint i knoppen. Vi hade väldigt roligt å väldigt oroliga saker där på slutet heh...

Har inte ens varit här i två veckor men det känns som evigheter. Tror man att en dag är plannerad och kommer flyta så händer något garanterat. Bilen går sönder, hästar blir sjuka. den måste det tjatas på. det måste fixas.
Å jag räknar med att min vistelse här kommer hjälpa mig att få lite perspektiv på saker, något jag redan fått tom.
Att säga att detta var NYTTIGT känns så stelt, men det är det på fler än ett sätt.

När jag kommer hem vill jag gå på krogen haha!

Kommentarer
Postat av: Ulven

Så illa :P

2008-11-01 @ 02:08:54
Postat av: Marina

jag saknar dig<3

2008-11-02 @ 10:17:06
Postat av: Anonym

saknar dig <3.... vet du att Rasmus på Kvinnersta som gick skog (89) har dött :(

2008-11-03 @ 11:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0