händer, svett och stön...

läppar, hud, värme, beröring...

just nu sitter jag å ger mig själv huvudvärk med hjälp av såndär aromolja. mitt rum är fullt med mysiga ljus. allt som kan lysa i mitt rum förutom taklampan är tänd och det är enormt mysigt, men jag är iaf väldigt uttråkad. det är det som är problemet med att göra saker, man vänjer sig snabbt vid det och då när man inte gör det längre så blir man lätt uttråkad.

mitt rum är precis som jag känner mig just nu...fast bara på ett plan. jag vill inte gå ut och möta världen idag...den är för grå helt enkelt. gör den ljus! önskar att några personer skulle knacka på min dörr just nu men det är väl bara för att jag vet hur otroligt det då skulle vara.

Lever jag i en låtsas värld? Har jag byggt upp en rosa mur täckt med rosor och liljor?
Tack och lov för fille som ska ta ut mig imorrn. det behövs. jag är trött på hemmaplan.

funderade på om jag skulle skriva vad jag önskade just nu men kom fram till att det nog är något jag ska hålla för mig själv. tror ju inte direkt att det finns barn som läser min blogg...men... heh....vissa saker vill man visa istället för att skriva dem =P


I feel your desire as a moonlight lingers in the sky
I'm walking through fire, can't you hear me when I cry

One night of passion, one night of hunger
And my attraction is getting stronger
I need to feel you, I need to hold you



Kommentarer
Postat av: Marina

följ med ut och rasta hundar!

2008-10-13 @ 09:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0