bedragare

I'm to emotional conected....or not.

Patrik har nu samma tema som Glenn på sn blogg. jag blev förvirrad. =P men patrik skriver ju iaf i sin

Det är söndag. och ett förjävligt väder.... vad trött jag blir. den motion jag skaffar mig dagar som denna är på min tur ut till brevlådan och tillbaka. När det är sånt här väder önskar man bara bort dagen. en bra film, en bok. tända ljus och rejäl filt och många kuddar. det botar inte men det lindrar.
Man känner sig ju inte direkt produktiv en sån här dag  heller....suck   jag vill ha ljus!! och jag som funderar på å plugga i umeå...heh.

jag vill åka till linköping, göteborg och stockholm. Av helt olika anledningar. men är man pank och värdelös så  är man.

I natt drömde jag en låååång dröm. som handlade ovanligt mycket om mig själv, men på samma gång var jag väldigt sällan närvarande. läskigt om man drömmer om sin egen död.

vet ni vad. micaela var faktiskt jävligt duktig förr. det gick ju faktiskt att föra ett samtal med henne utan att dra upp någon som gjorde mig arg.
Nu är sofia sådär försvunnen igen =P

jag vill ha smörgåstårta. men man får ju somsagt inte det man vill ha eller hur?

Jag tar bara med bitar av låtar för i alla låtar finns någon mening som alla kan relatera till. oavsett vad låten handlar om.


I used to rule the world
Seas would rise when I gave the word
Now in the morning I sleep alone
Sweep the streets I used to own




Lilla lilla emma. En hel liten explorer var lite mycket.

Kommentarer
Postat av: Ulven

jaha då får man väl byta tema då.. vad ska jag ha för någon då?

2008-10-05 @ 14:24:14
Postat av: Sofia

Lugn i stormen! Vill bara meddela att jag lever och mår bra. Har varit i Linde så det är nog därför jag varit "försvunnen". :P hehe

2008-10-06 @ 11:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0