ännu en dag i paradiset

mamma har börjat spela julmusik...

det har inte gått så bra för mig idag. saker har vält, fallit i golvet, läckt och skitit sig helt enkelt.
nu när jag läst andras bloggar en del har jag märkt att jämfört med dem så skriver jag väldigt lite om vad jaggjort på dagarna...vilket kanske beror på att jag inte gör så mycket men jag tror snarare att det beror på att jag tycker det är tråkigt å själv läsa om sånt.

Muntra upp mig. lek med mig. AKTIVERA mig! =P
det här vädret tar kål på mig. man vill ju lixom inte gå en milimeter utanför dörren. å när hela rummet är grått och tråkigt på morgonen när man vaknar då vill man ju knappast gå ur sängen heller.

har en sak på luringen, men jag måste vara på humör för det tror jag. annars blir det bara pannkaka. fast det blev det sist iaf trots att jag var på humör.


Det finns inget underligt med de
Jag kan inte hjälpa att jag e
så förunderligt förlorad som jag aldrig varit förr


Mormor redo för svampplockning. Vi hittade MASSOR!

Kommentarer
Postat av: Ulven

Vad ska man skriva då jag skriver väl inte vad jag gjort utan vad jag tänkt göra?

2008-10-10 @ 17:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0