FETTON

Detta är varför jag är så sjukt trött på min klass! De tycker en sak låter skitbra och bestämmer att så gör de. Alvida tänker efter och protesterar det kommer inte alls bli bra! Sen går det en tid och alvida blir skälld på å hånad för att hon inte är ombord....SEN när det börjar närma sig och är försent för att göra något åt vad de bestämt DÅ kommer folk helt plötsligt på att det där blir ju inge bra!

JAG BLIR TOKIG

2 fönster = 8 sidor = 24 skrap

Hata sia... men slutbetyget kommer ju nu iaf SE snyggare ut när G:et blivit VG.

vattengympa verkar faktiskt lite kul

Vad duktiga folk är på att sminka sig. har aldrig känt mig i behov av att vara det men till balen skulle det ju vara kul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0