Skulle inte rört den sladden!

Well my heart knows me better than I know myself
So I'm gonna let it do all the talking.
I came across a place in the middle of nowhere
With a big
black horse and a cherry tree.
--------
She fills up every corner like she's born in black and white
Makes you feel warmer when you're trying to remember
What you heard
She likes to leave you hanging on her word

Suddenly I see
Why the hell it means so much to me



Ja idag fick man vara nere på burken med Lena, en ANING lugnare än igår alltså haha. Skön tant. Dagens hödjpunkt var när jag fick städa tunnan. ja ni läste rätt STÄDA. Jag höll i en vattenslang och tyckte att livet var riktigt roligt hehe. Adam kände sig dock lite skraj när han var tvungen att gå förbi. Jag förstår honom hehe. Jag är inte att lita på.
Suttit ner hela dan så mina fötter kanske faktiskt har en chans ikväll!

Men alltså... Är jag så hemsk? Jag kan faktiskt vara rätt snäll ibland. tycker jag själv iaf och vissa andra verkar oxå tycka det =)

Sen tror jag att det är dags igen att dra det här Alvidafenomenet med mobilen! För folk verkar inte fatta. Så här ligger det till.
Ringer ni från dolt nummer och jag inte svarar första gånger beror det förmodligen på att jag håller i en halv skraj häst = ring igen 5-10 min senare.
Ringer ni å jag trycker upptaget ringer jag tebax senare så fort jag kan. Det funkar INTE att ringa gång på gång! Men skulle ni vara dumma nog att fortsätta ringa så BÖR det vara viktigt för tredje gången mobilen vibrerar kan jag tänka mig att gå ifrån det jag håller på med och säga att det är viktigt och jag måste svara te folket, men då är det BÄST FAN att det verkligen är livshotande! Annars blir jag väldigt arg!
Okej? Har jag gjort mig förstådd?
Micaela detta går mycket ut till dig, men malin kan oxå ta sig en funderare =P hihi puss

Vi fick sluta tidigare idag, men inga pengar då givetvis. Men då han jag skriva lite och framför allt sova innan krogen heh. Micaela tyckte vi skulle förfesta hemma hos mig och jag blev helt ställd "va? måste vi ha sånt oxå?" haha

Ja det är uppenbart jag drar till mig sånna människor ingen annan kan komma överens med. Plus utlänningar... Jag är från Sverige! Jag LOVAR.


....men inget svar... Det trodde jag verkligen hm...IMORRN IMORRN



Vi har verkligen tagit studenten

Kommentarer
Postat av: Marina

vart hittar man bilder på studenten på nerikes allehanda? du är svår att förstå sig på men de gör dig bara ännu underbarare<3

2008-07-18 @ 20:22:43
Postat av: Mickan

det där kortet kunde man skicka efter :) jag har gjort det..det var super bra ju :D

2008-07-19 @ 21:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0