prinskorv och tjatkärringar

Vantrivas är inte ens försattsen (hehe humorn ÄR på topp) av vad jag gör på mitt jobb! Alla är sååå griniga (förstår dem dock, vem fan vill ha jobbat där så länge). Det spelar ingen roll hur bra man gör ifrån sig. Klagande är det ända som hörs.
USH! Jag kan inte tänka "4 veckor, pease a cake" jag tänker "hur i helvete ska jag överleva?"
Sen är det faktiskt så att ja kalla det dåligt självförtroende om ni vill det, men det tycker inte jag. jag får bara VÄLDIGT lätt dåligt samvete oavsett vad. spelar ingen roll om jag faktiskt gjort rätt, är det nått nån annan kan störa sig på och vilket de lär göra så blir jag jätteliten och rädd.

Fy fan för Susane! Tack och lov för att jag ska jobba med lena imorrn istället.


Two doors down

I think I'm in love,
With the girl next door
It's driving me crazy
I can't take it anymore
I hear her playing the drums late at night
The neighbours complain but thats the kind of girl I like



Hannah läser du detta så ska du veta att jag å fille saknar dig!


Som sagt...Linda började med att hälsa mig välkommen tillbaka. trevligt tyckte jag, men sen fortsatte hon med fast det har ju varit väldigt lungt och skönt utan dig och skrattar. Ja det var skämt. Men jag tar det inte som det. Är jag störande säg det åt mig istället. Finns så många som faktiskt tyckt att jag är det och jag vill inte vara sån!
Är man tyst är det nått fel är man glad är man jobbig. För i helvete ge er!
Marcus fick man iaf en kram av, vilket alltid är trevligt. Dock är det nog dags att påminna alla som läser om att Alvida bör man ta med en nypa salt, kom ihåg det.
Kommer ju snart att bli rädd för å bli ensam med marcus för det är väldigt ofta jag får en moralkaka av herren. Moralkakor ger mig OXÅ dåligt samvete.
Ta inte illa upp =P

HAHA. En hel del personer som inte direkt  är så TIDSEFFEKTIVA och rätt gnälliga står på den STRESSIGASTE maskinen. Here comes truble! Ännu roligare är att maria vet inte hur fjollig hon är och onödig. onödig passar bättre!


Let's do that again! Direkt efter malta var det väl?
Vi har ju lite dansmässigt å ta igen efter Mallorca.


Låg å tittade på den här bilden igår, den sitter på min dörr, och insåg hur otroligt charmig den är.
Micaela i Kvinnersta hygienhus handfat. hihi
Jag har nog sett fille gråta fler gånger, men den gången jag alltid kommer minnas var i början av ettan i just hygien, då väldigt hemska nyheter kom om hennes nyinköpta häst. MEN vart är ni idag? =D
Tre årsen var det...

Skulle det bli den 21 blir det ett jävligt dåligt datum...eller nej det blir ett bra datum faktiskt, det datumet är börjanpå nått bra. Så ska jag se det.

Where do I go off to pray for a miracle?

Jag vet hur töntigt det är när folk helatiden skriver KOMENTERA KOMENTERA, men det är mysigt och läsa, för mig, vad ni reagerat på och så där. tack.

Vissa dagar är det bra, andra inte... de bra blir nog fler. Jag har lärt mig väldigt mycket om glenn de sista veckorna. en helt ny sida uppenbarade sig. Och andra blev mer tydliga, på gott och ont givetvis.
Where do we go from here?


Nu har jag lite å stå i vid datorn och spisen tack för att ni  ännu en gång lyssnade
Puss

Kommentarer
Postat av: Marcus

Att du har kommit på först nu att Maria är fjollig och lite jobbig blir jag "lite förvånad över. Att ´fröken får moralkakor är bra, det sätter livet på sin spets och kom ihpg vad jag sa idag när vi väntade på hissen. Vad gäller Linda så tror jag nog att det bara var på skoj, Linda är en väldigt trevlig och snäll person, kom ihåg det. ;)

2008-07-17 @ 21:00:00
Postat av: Marcus

Glämde, det, Susane, stavas : Susanne!

2008-07-17 @ 21:00:42
Postat av: Anonym

haha, tycker också att det är en cool bild :P men jag vill ha tillbaka mina vantar som jag har på bilden :( saknar dom :P

2008-07-19 @ 21:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0