Vad är minnen egentligen värda


Trodde jag skulle vara lite orginell med rosa, men icke sa nicke. Vilka är de där andra två?


I slutet av kvällen ...tror jag. Har INGET minne av denna mindre smickrande bild.


Emmorna! och starke adolf

Hancock var bra med en mysig twist som jag inte tänker nämna. Se den istället.

De nya grannarna har ingen hund men de är morgonpigga! Det är inte vi i detta hus som nog redan är känt. Gick och la mig tolv igår, inte för sent eller tidigt och när jag vaknade imorrse kände jag mig jättetrött och tänkte att klockan kan ju inte vara mer än nio. jag tittade på klockan och den var 12.30!! oj!

Mormor och Rolf kom hit idag för att fira Margareta   TÅRTA är inte överskattat! det är gott

Börjar bli mycket nervös över att jag inte fått svar än, men modern säger att det behöver jag inte bli förns på onsdag...hm...

Ännu en gång har jag fått känna på hur lätt det är att chocka folk. Vad tror ni om mig egentligen?

Hittade en hemsida om hur man upprätthåller en bra blogg... jag stämmer inte in på beskrivningen...

Träffar jag någon kille någon gång som verkligen vill skaffa barn tänker jag ta med honom till Disney World och sen fråga om han känner likadant. Det ultimata testet hehe.


FY FAN för min far! Jag har bara skitbilder från balen på mig pga fotografen som inte visste hur man tog bilder men det visste ju inte vi så när det bleb bråttom te balen sket vi i o fota här hemma för ha n skulle ju fota oss där.
Men nu har vi inte ens film från balen för det har pappjäveln spelat över med studenten ARGGH!
men vadå det är väl inget speciellt....
GUBBJÄVEL
nej tydligen kan det ha varit mammas fel oxå för papp är med på bild i början GUD VAD ARG jag är! PÅ BÅDA! Mamma kan ju skylla sig själv för det är ju hon mest som ville ha filmen, efter mig. "Det var förstressigt den dagen" det skiter jag i!
Mest dum känner jag mig om det var mamma som filmade för då har jag skällt på pappa i onödan.
Visst mamma hade mycket å tänka på denm dagen så skulle ju varit kul om han kunde ta lite ansvar men så är det ju jämt, men glöm att hon kan skylla på det

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, jag har inte heller nåt minne av den bilden :P

2008-07-20 @ 20:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0