vädret spelar roll

Orkar inte rättfärdiga det längre. Varför kan man inte bara fokusera på nuet och skita i anledningen? För anledningen är jag ju till freds med, men inte nuet det är det jag behöver hjälp med.




I can only please one person a day. To day is not your day...
Tomorrow dosen't look good either.


Får se vad mamma tycker om vädret idag. man vet ju aldrig med henne när man bestämt nått. Mullhyttemarken gör väl mig detsamma men kul å göra nått bara. Hade nog dock föredragit hästhopptävling, men känner inte till någon sådan.

Jag är inte sån som tar första steget kom ihåg det =D  Jag vet knappt vilket steg vi snackar om.

Det blir krogen på fredag. vilka ska med? Emma och emma nu försöker jag å malin vara ute i gooood tid här.

På en reklamannons för match.com står det "söker du någon....som du passar ihop med?" HAHA nej jag söker någon jag suger ihop med. DÖH!

Biotiderna i veckan är inget bra...

Låttexterna jag skrivit med i början av vissa bloggar, läser ni dem? Funderar ni över dem ? för det är inte just bara för att jag kanske gillar låten jag skriver med dem, de betyder nått och står för nått =P haha lite måste ni ju få klura på.
Vågar ni er på å gissa kan ni ju göra det oxå men jag tänker inte säga om ni har rätt eller fel. haha

Jag har ju en tendens å krångla ihop allting å nu måste jag bara låta bli det. Händer det så händer det. Allt är inte mitt ansvar eller hur?

Insåg igår att det fanns helger och saker som skulle göras EFTER 28 juli. Inte tänkt så långt tidigare haha

Känns lite fjolligt, men nu har jag tamme sjutton haft ont i huvudet i en vecka. Vad enkelt livet skulle bli om det visade sig att det var en tumör och jag hade endast två månader kvar att leva. DÅ skulle jag ta första steget haha. oavsett vad.





Glada skottar i Magaluf







Att det kallas "fitness" och är med chocklad tycker jag känns lite motsägelsefullt



Har ni någonsin sett nått så sött?



















Detta känns lite ostablit! Från K-rauta



En "korvgubbe" av streckkoder och cdon märken. Fick jag av en smått utråkad Linda.






Har kommit fram till att det finns enormt många olika sätt att vara stark på...





Kommentarer
Postat av: Marina

du måste se in i framtiden för att kunna göra nuet:P

2008-07-13 @ 16:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0