Kan inte rå för det

"Hej korven!" Tack mamma. "Jamen det kommer ju en så härlig odör när du kommer hem."

The worrying kind
I'm just a silly old girl with my head in the can
I'm just a mortal with potential of a superman
But what sense does it make
When i feel like a fake
When i'm saying to you all be good for goodness sake?



Fredag! Så underbart....eller inte.




Har ni läst om Josef Fritzel som kan va ute om 10 år därför att man kan inte dömmas till längre straff för de brott han begått. Vi lever i en hemsk hemsk värld.

Stod å smsa på eftermiddagen med lilla fille samtidigt som jag pallade, palla är för den delen när man stället baljor med korv som blivit inplastad på varandra =D, för det var ju som vanligt kaos på terminalen. Jaja.
Å så säger Sanna nått i stil med att ja jag vet inte vad egentligen, för först tyckte jag hon sa att jag skulle gå ut å prata med någon på terminalen och nått om den jag smsa med. Jag svarade iaf att jag hinner ju palla å smsa samtidigt så hoppas att de inte blev sura på mig. Nej då det var ingen fara men den jag tydligen smsade med på terminalen han inte med. Va? Och så tittar sanna och daniel på varann och mig och FINISSAR! De fnissar!
Alvida blir lätt förvirrad.
Fick mig att minnas det sandra visskade om förra året. Men jag vet bättre. TYvärr. haha Ibland är det lite tråkigt att inte kunna tro på allt skvaller på det där stället.

Daniel på terminalen för den delen kallas numera enligt mig för "hänget". Sara och jag disskuterade häng igår. Ja okej det KAN vara snyggt, men inte oftast. Inte när killarna börjar gå som kor för att hålla uppe dem. ush!
Fin rumpa däremot då tackar man och taremot för allt man får se =D haha

På ett ställe som lithells blir man överlycklig av en komplimang. folk klagar ju bara annars. Så jag berömmer Sara för hennes "korvläggning" och hon för min pallning "hur kan du hinna med allt". hihi man I'm good.
Som sagt man får leta efter det lilla ljusa i vardagen.

Är en person inte intreserad så är den ju inte det, så enkelt är det. Lite tråkigt faktiskt. Men vad gör man lixom. Visar att man själv är intreserad nej knappast. herre jisses.


Å varför kan inte folk bara fatta att jag är en tråkig osocial jävel och så är det bara! Gör det inte för att verka märkvärdig eller dryg. Inget illa menat ens! Men nej jag orkar helt enkelt inte träffa folk på eftermiddagarna när jag ska upp halv fem nästa morgon och ibland kan det få vara skönt att sitta ensam i soffan med en film och en stor skål popcorn och ja...kanske lukta lite korv oxå. för det finns ju ingen där! =P

Som sagt upp som vanligt imorrn oxå. får skjuts av marcus. ja den fina herren ska jobba helg jag är helt chockad! haha det är väl för att han får köra truck.

Jag får krupp på våra invandrare. vet att de bott här länge men Ali, Karen och Soran ger mig panik faktiskt. Alla på olika sätt men jag buntar iaf ihop dem här. Gör samma sak med de fina flickorna på andra skiftet hehe


Att vara rädd för att misslyckas är nog det som förstör mest i våra liv
Men är rädslan stor behöver man hjälp av någon mer för att kunna övervinna den



 Jag vet det är min bror uff, men har ni sett något så sött? haha

       <----Detta var innan jag insåg att det fanns hästar






Vet Ni Varför Vi Flickor Älskar Er Pojkar?!

* Rufsigt hår när Ni är precis nyvakna
* Sättet ni så sexigt tar av sig tröjor (helt olikt hur vi tjejer klär av oss)
* Att ni direkt förlorar ca 75 % av eran hjärnkapacitet när vi smeker insidan av era lår
* Den där otroligt sköna känslan när ni kysser oss i nacken
* Sättet ni sätter händerna mot våra höfter och går bakom oss när vi ska gå igenom ett rum fullt med folk
* Sättet på vilket våra händer känns så otroligt små inuti eras
* Det där gulliga, frustrerande ansiktsuttrycket ni får när ni försöker få av behån utan att lyckas
* Hur ni erbjuder oss att låna era jackor trots att ni bara har en T-shirt under och det är jättekallt
* Hur ni ser ut som små barn när ni sover, trots att ni är hur tuffa som helst när ni är vakna
* NI är helt enkelt UNDERBARA <3










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0