slampor är vi alla

Åh gud i helvete vad ont i huvudet jag har! Vaknade igår å trodde jag bara var rejält bakis eller mer troligt att jag hade världens finne på gång i ögonbrynet. Men idag är det ännu värre!  När det var 20 min kvar på dagen trodde jag för första gången i mitt liv att jag var påväg å svimma.
Halva ansiktet känns svullet.

Kort vecka är så härligt! Dagen hinner bara börja och så får man gå hem.
Karen och Soran kom fram till att det finns ingen chans för mig på arbetsmarknaden så det enda valet jag hade var att gifta mig rikt och då föreslog de marcus så jag friade till honom men marcus ville inte ha mig =( buhu

dagens händelse involverar marcus oxå för den delen. Kom ut på terminalen där han kör truck och jag tror att jag sa nått åt honom när han var på väg att köra in gafflarna i en full pall och marcus tittar upp på mig men slutar inte köra! Så han körde rakt in i pallen så ALLT välte!
Vi börjar plocka baljor och korvpaket och lyckas slita bort pallen men då börjar maskinfan mata ut nästa FULLA pall så den RASADE OXÅ. å på den stod det inte baljor utan en jävla massa kartonger!
HAhA då gick jag...


Hade en väldigt jobbig dag igår. kändes som å återuppleva allt igen. Man kan nog sammanfatta det i att jag grät konstant hela tiden. Men dum som jag är var jag lycklig. lycklig för att få se honom vara nära honom igen...
Tänk om jag har gjort mitt livsmisstag? V ill verkligen intala mig att det inte är så, men det känns så.
Jag kunde inte förstå orden som kom ur min mun! Det gick emot allt jag kände.
Är man kär ska man aldrig vara realist!
Grät tom i morrse och jag ser verkligen ut som en mörbultad gris när jag gör det.
Det är inte så enkelt å bara släppa det.

Å det tog, det syntes på honom att det tog.

He got on the train never to return again, but allways in my heart


Lördagen var ju intresant oxå. Tydligen var den ena intreserad, jag diggade den andra och blev ragg till den tredje haha
tobbe frågade på söndagen "Du hade sex igår va?"
Inga komentarer. Frågan var för dum.
Kul fest iaf. Har VÄLDIGT fina bilder på två nakna grabbar som hoppar stuttsmatta. Malin du vill nog bränna den mattan om du får se bilderna. heheh
Micaela var så exalterad över att jag var singel....Inga komentarer.  Jag ska väl ta å ringa henne innan hon tuggar av sig sina händer. Går ju å lägger mig tidigt om jag ska upp halv fem.





Kommentarer
Postat av: Marina

jag har nu läst din blogg:D hoppas det blir bättre eller det kommer bli bättre så småning om... jag vill höra alla snuskiga detaljer från ditt singel liv :P massa kramar från din vän

2008-07-08 @ 15:30:33
URL: http://miss-princez.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0