nu väntar du lite

Shady lady

But I'm staying alive
And now I'm changin' my life
With a burning desire
No one knows who I am
But I don't give a damn
Gonna set you on fire



Love the sun it's all we have right now to find warmth in.

Jag är ju ny på det här men tror verkligen alla killar att bara för att man är singel och tjej så letar man efter något seriöst? Varför får bara killar slampa runt? =P haha ta mig med en nya salt jag syftar inte just på mig själv, bara undrar.


Även jag kan faktiskt vara tyst. Men ja oftast när det inträffar är något fel även om jag inte säger det om någon frågar. Men stör ni er på mitt prat är det bara å be mig å va tyst vett ni!

"I can't remember a time when I belived in my self or anyoneelse for that matter "



Jag är rädd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0