Nobody gives a shit

Går in varje dag för att kolla mejlen och bli besviken... Den riktiga vardagen är väl på intåg med stormsteg.
Skit förbannad oxå över att internet inte funkar på min dator. måste sitta här i mammas rum.



Marcus "in control"




Vi var så smått uttråkade runt klockan två idag. Vi slutar 14.20. Så här ser man emil och sandra kämpa för glatta livet. Att det bara gick att hämta en annan balja som inte satt ihop med en annan det föll dem inte i smaken. DE SKULLE FÅ I SÄR DEM. Så där ser vi för den delen ut på dagarna.


Som ni kanske märkt föredrar jag bloggen framför bilddagboken, för det är så seeegt hoppas ni har förståelse.
Morgondagen blir kanske intresant. men det mesta brukar ju gå åt helvete i alvidaland så jag förväntar mig inget mindre imorrn.

Har fortfarande ont i huvudet och sjuksköterskorna som jobbar på lithells har ALLA semester samtidigt. Kanske får ta å gå te vetrinären de har istället. Jättedumt tycker jag att det krävs en människa med veterinärkompetens på ett ställe som lithells, den behövs ute på fältet. Överlåt skitgörat te en Biomedicinsk analytiker. Jag har börjat leta jobb o har inte ens utbildningen höh...
Det spelar ingen roll om man gör bra ifrån sig på det där stället. INGEN BRYR SIG!
Mycket skitsnack överallt dock, tydligen förändras inte människor när de slutat skolan och börjar jobba. Men bortse från korvkriget heh.

Länge leve friheten att välja

Jag är så ttrött på dagarna när jag kommer hem så att det inte är roligt. Löjligt trött faktiskt. Å nej jag sover inte FÖRMYCKET, som brukar vara folks reaktioner på mig, inte förlite för den delen heller.

Klockan är kvart över sex och jag funderar allvarligt på å gå å lägga mig.



Tills vi ses. Ha ett gott liv och slit inte ihäl er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0