Jag älskar dig

Jag fick bita mig i tungan där allt.

Det där vita linnet har varit med länge haha men det är så bra. väldigt slitet nuförtiden, men perfekt utflyktslinne lixom. Men det råder delade meningar om jag köpte det i Spanien eller florida. Men det har iaf varit med te Samos, Irland, Malta, Rom och Mallorca.

Å lite coolt faktiskt jag har ju varit Rom

.
Ett mycket slitet Coluseum. Avgaserna gör det svart.




Kan ni hitta mig? Ledtråd: Solsken. Spanska trappan

 
Vatikanen. Bara bilder på mig själv, nej jag är inte alls EGO! haha


Det mest enorma badkaret jag nånsin sett! Finns det i svart oxå? Jag vill ha!





MICAELA! Ja okej då vi kände väl allihopa, men det var hennes idé!


Tobbe tog över 25 bilder på mig bara för att retas. Inget blev bra. jag är inte fotogenisk! Men ego det är jag hehe
För denna bild tog fille, inte särskilt bra den heller sorry


Gissa vilket fönster som är rengjort!!



Vet inte om jag blev glad eller ledsen av att höra det där. Eller jo jag blev glad. Bollen hamnade ännu en gång hos mig, å det var väl det som var meningen oxå tror jag =P

En giljotin någon? Mitt huvud och jag har för tillfället ändå ingen samhörighet.


Det var ju så roligt. För väldigt länge sedan hittade jag en nyckel i en av mina vita skor som låg långt in under sängen. Det var inte min nyckel och jag fattade inte hur den lyckats hamna i en sko. Jag tog med mig den till glenn, te skolan visade upp den för alla men ingen saknade en nyckel.
Så av någon anledning började jag och malin prata om konstiga saker (hoodtröjor tex haha) och jag ser hur hela ansiktet skiner upp på henne när jag säger att den satt i en brons/guld platta. "Det är vår husnyckel!!"
Klart.

It's still you and will allways be you, just not like that.

Fille var visst på hundutställning med olle i helgen. undra hur det gick?




Och ja just det glömde det igår. Jag har blivit antagen vid Karolinska institutet.
Lite tråkigt dock. lärde mig att blir man antagen på sitt första alternativ blir man struken från de andra man sökt. förstår varför men jag ville ju veta om jag platsade på de andra ställena oxå.


Jag är mer redo nu än jag någonsin varit!
Utnyttja det någon! =D

Kommentarer
Postat av: M.....

ja skulle ju bara visa Emma..om inte jag hade känt hade aldrig hon vågat ;) hahah

2008-07-15 @ 20:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0