FWB

tänk vad mycket så lite kan ge! <3 tjejer ni är underbara!
Men nu måste jag städa efter er haha
sas så mycket bra igår önskar att jag kunde minnas hälften resten av mitt liv.












URSÄKTA till malin! hon kom igår och är en MYCKET god vän som visst går att lita på =P
hon måste dock sluta fylla mitt hjärta med hopp. jag blir bara besviken sen.
malin är just nu otursföljd tänk på det alla ni som närmar er...det kan ju börja smitta =p nej men det är faktiskt verkligen synd om henne


Rise to the occasion

You've been down the dark detours
you have seen most of it all
Crashed into a million faces
but never listened to them talk

In case you didn't know I really care for you
I just wish you all the best
If love should come and knock on your door
I hope it treats you with respect

Everybody is going away
I'm barely hanging on
do not lovers seek me
What am I doing wrong



Alltid lyssnat noga på låttexter men nu har det verkligen blivit en hobby eller nått.

Hej då Glenn...

Det är så här varje dag ska vara! visserligen kom vi ju inte in i stugan, men det gjorde inget. bad sol och jordgubbar med malin och sofia det var jätteskönt.

Åh nej det är slut på att känna sig nerslagen, försöker jag intala mig iaf. Jag får väl åka te norge och jobba då. har väl inget annat val. Och jag ska inse att jag inte är 14 år gammal.
men ärligt talat så är det nog inte jag som skulle tycka att det var jobbigt. man ska inte leta problem, gör då inte det.
Jag är nöjd med det jag har. jag klarar mig jisses. men vissa saker är roliga. dock måste livet inte vara så sketet seröst hela tiden. det kommer det vara resten av våra liv. Låt oss undvika det nått år till.
Jag kanske VILL va 14 år haha nej inte riktigt, men nästan.

Sofia har talat. Lumpen är dum.

Och JA jag skrämmer folk.

Det finns de som är mer osociala på msn än mig! men det är väl positivt egentligen de har bättre saker för sig än å sitta där =D patrik får INTE ta illa upp! haha han är bara trevlig å prata med.

Mamma blir kvar på öland till på lördag men mormor och rolf åker hem imorrn. bra, då vet jag att nån kan hämta mig onär bilen pajar haha. men detta betyder att badkläderna kommer ligga i bilen hela veckan. utifallatt lixom =P

All I'm asking is for a little bit
R.E.S.P.E.C.T


Vad i helvete hade jag gjort om en bit av tummen hade blivit avskuren!?

Kommentarer
Postat av: Ulven

Är du sjuk eller nått?? du skriver ju inge måste ju ha något att se fram imot efter jobbet :P Kram

2008-07-29 @ 21:45:41
Postat av: Sofia

Glöm inte det nya uttrycket nu bara! FWB till Alvida! ;)

2008-07-30 @ 20:50:09
Postat av: Sofia

tack för 2 underbara dagar förresten! Låt de bli fler!! :D :D

2008-07-30 @ 20:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0