Du ditt as

I'm in love with a girl <3

So many people gonna say that they want you,
To try to get you thinking they really care,
But there's nothing like the warmth of the one who has put in the time and you know he's gonna be there



Jag är rätt korkad. Fast mest bara på ett sätt.

Man blir verkligen bortskämd med att dagarna går fort under de korta veckorna.
Inte hänt nått kul typ idag... Följde med annika å köpte ägg...
Ska jobba lördag. kl 6-15. Förra året var det max te 12 vi jobbade, men finns väl mycket å göra.

Det är fruktansvärt! Jag är årets "sandra" det är hemskt! Har bett Sara å hålla koll på mig så jag inte börjar springa runt på pallcentralen och flörta med allt och alla. Hur kunde det bli så fel!? Jag gört inte med flit.

Det där å skriva när man läst min blogg det sög ni ju på! Tacka vett ja micaela det är en duktig tjej!  =D

Gårdagen blev inte som jag tänkt mig, men inget ialla med det hihi... Eller jo det började illa. Väldigt illa. Som sagt jag är korkad.

Å jag börjar förstå de här ex-flickvännerna som förföljer sin pojkvänner och vägrar inse saker haha

Mitt huvud kokar ihop så mycket historier! Försöker göra dem till berättelser hehe, men det blir för snurrigt





Mitt liv är en resa som jag inte har någon karta till


Kommentarer
Postat av: Anonym

har läst ;) mickan

2008-07-10 @ 21:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0