Don't look!

haha suckers!


Ibland gör man rätt
ibland gör man fel
lev med det



Jag har gråtit färdigt, det visste jag i lördags. intresant att jag vet det så tydligt. visst kan bli lite uppgiven och nere ibland, men det är ju fullt normalt för mig hursomhelst heh

GULD har minj blogg nu tom blivit kallad, eller ja det var väl typ guld att få läsa den men det är väl typ samma sak =P

Kom hem från jobbet och slängde mig ut på gräsmattan i solen. jag behöver mer mer mer!

Har känt mig väldigt sällskapssjuk idag och igår. tur att gummorna kommer på lördag vet inte hur jag skulle överleva annars

"han är en sån räv" vad ska det betyda? Har vistats alldles för mycket med Sara måndag tisdag. hon är okej men hon kan inte säga mycket gott om folk och är man inte på hennes goda sida så ligger man risigt till.
Riktigt roligt är det å få höra en historia från två håll, alltså när alla skller på varandra och försöker övertyga mig om att det hände så som de berättar det. jag säger aldrig att "den andra han sa så" men jag vet oftast att det nog är ett mellan ting mellan avd de båda säger.

Men jag har ju så tråkigt! Man vill egentligen bara att Virran ska tappa bort mig på tavlan, glömma bort mig så jag kan springa omkring vart jag vill i huset. hjälpa adam, bråka med sommarjobbarna, dansa te musiken på terminalen och så lixom haha
hatar folk som tror att de kan så mycket och försöker verka märkvärdiga å säga åt alla andra när de egentligen har noll koll!

saker och ting skulle behöva vara mer uppenbara. alltså jag menar "goddag yxskaft" så uppenbara då skulle jag vara glad. inget tisseltassel eller frågetecken. allting bara rakt ut.

Won't you come and taste my candybrah

"Mamma! Du hr inte sagt nått om att de har en snygg son!" Våra grannar flyttar in för fullt och jag klipper gräsmattan i shabbiga shorts och lillamy toffs jaja charmar man dom inte så skrämmer man väl livet ur dem.
det är oxå en sak jag förbannarmig över. efter jobbet, grabbarna ser likadana ut och de flesta tjejer oxå, men vi får fan jobba hårdae för det. Jag ser förjävlig ut efter jobbet men det är för att jag fattar inte varför jag ska bry mig. jag ska ju hem direkt å dusha! Efter en dag ser jag verkligen ut som det jag jobbat mned. KORV! varför gör ingen annan det?
Tänk å vara naturligt vacker =D

sen tycker jag även att det är dags igen för lite uppdatering av folk. kan dock inte ge för så många för mer info kontakta sofia haha
* Micaela har dumpat Fredrik. FÖRGOTT. Det tackar vi för och välkommnar micaela tillbaka till livet
* Fille och Tobbe har gjort slut. Fille har gått tillbaka till sin första och enda kärlek. DC. Vilket jag tror hon mår väldigt bra av. Tydligen finns det även något intresant objekt på hennes jobb oxå som vi får vänta och se om det utvecklas. han har häst!
* Malin har kvaddat sn bil och tappat sin mobil. Malin är KLANTIG. förlåt min vän men det är du. Hon är fortfarande ihop med Tobbe som går Alvida på nerverna men som sagt något måste han ju göra för att hon gillar honom och då försöker jag inte bråka för mycket.
* Emma coh sofia har sommarlov och sina vanliga problem med sina "karlar"
* Marina vill jag ha full uppdatering av på lördag. ANdra emma oxå.
* Alvida oroar sig som vanligt för det mesta och tycker att sitt jobb är skittråkigt. Hon har fått upp ögonen för en viss person (malin skit på dig) haha men räknar inte med något. Hon försöker inse att livet går vidare, även om det går trögt och följs av en distinkt doft av korv. Hon är inte ihop med glenn längre om det undgått någons nyfikenhet, men försöker vara god vän med honom för det.

Nu ska jag äta lite och försöka få ordning på en skiva till innan mamma åker så hon hinner bränna den. På torsdag är Alvida drottning över Willéngatan 130 !! Mohahaa


Andra skrev sina namn i hattar. jag hade ett paraply med hälsningar...och snoppar KILLAR! uff
Samhällslärare Micke som oxå bidde lite tårögd med Andres där i klassrummet Ahhh...

Gud vad mycket jag skriver hihi...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0