Bra men inte så roligt

Så kan man sammanfatta dagen.

Jag måste ge mig själv en applåd. 14 åringen i mig utnyttjar min uträkningsförmåga och det lyckas jävligt bra även om resultatet inte blev vad jag hoppats på så blev det ju iaf ett reslutat.

Radarn är inte helt fel heller. Lite tråkig för mig dock men jag är en stor flicka jag överlever.


vissa har svaren, men tiger ändå

stannar du kvar fastän hjärtat vill ut
kan ett farväl va ett lyckligt slut
svårt att förlåta den som vänder om


KOm på att jag har ALLTID varit den som blivit nedsprutad med slangen, förra sommaren oxå. så idag tog JAG kontrollen.
Jag ligger JÄVLIGT risigt till imorrn heh... och marcus kommer och jobbar hos oss nästa vecka. inte bra detta =P

Folk är så fruktansvärt missnöjda med sina liv där borta och det går ut över alla andra.

Efter fyra rasten kom daniel och hade väl tänkt och göra sig lustig och mig generad eller nått. han lyckades dock inte.
"Alvida gå ut och kramars med brorson" "han har gått hem" svarade jag. "Då får du väl kramas med daniel" slank soran in. (Gud vad jag har skit på på folk haha! allt tackvare sara! ) Daniel ville dock inte ge sig. stackarn han är som en liten terrier. "Det såg ju så mysigt ut när ni åkte på trucken" ja det var mysigt helt klart! Men uppenbarligen känner jag marcus bättre haha att han nyss stått i trappen och sagt varför hade ju inget med saken att göra =P  DAniel gav sig fortfarande inte! och blev så besviken när jag sa att jag visste bättre. Eller besviken, snarare nyfiken.

Å det är så rolig å lyssna på marcus han tror han är en sån playboy haha ååå vad skit jag kommer få för det där. =D

Folk behöver bättre saker för sig att göra på dagarna helt klart.

Jag tycker inte om att ljuga, inte ens om det är för en god sak och jag gillar inte hemlisar.

Vad allting kostar pengar


And you turn up your nose
It's a joke you suppose

Yeah, sometimes I'm blind
I'm just out of my mind
Baby, I'm the worrying kind


Jag föregår ju inte direkt med gott exempel på jobbet nu har sandra och emil börjar ränna omkring oxå å göra alltd et där roliga jobbet som jag vill ha för mig själv.
Spännande oxå när lilla blonda flickan från andra skiftet kom ut för att byta av mig med falukorven. "Vadå? ska jag palla dom andra sorterna oxå?" kanske lärde hon sig sen men då såg hon helt förbluffad ut =P

pappas hus ser fördjävligt ut, det gör det här med oxå just nu men jag ska städa. okrade verklieg inte igår när klockan var halv elva. inte åka å bada mera nu. med micaela finns det inget som går fort.

Det är så skönt å få sätta sig i bilen, dra på stereon, ner med rutorna och trycka gasen i botten. tjohoo!

Det är svårt å katigorisera mig va? eller? vilken typ är jag då?---det är bara sofia skom kommer svara på det där =P och hon kommer säga "nja jag vet inte riktigt" haha

I want you to hear me as I am

Debatten som Oskar vill att jag ska föra med allt och alla fortsätter. ---Om en tjej tycker att en kille bärt sig illa åt och ger honom en örfil, är det då okej för killen att slå tillbaka? Meningarna är delade.

Livet är inte rättvist och särskilt inte nu för malin. älskar dig gumman genom ur och skur!
Ser jag honom är han död!

Japanpäron från KINA hm...

Jag behöver komma ut. jag behöver komma härifrån. Jag behöver få ta ett kliv frammåt och strunta i allt bakom.
det är inte som ni tror.

Låtbli regnskogen så jag slipper vattna mammas sketna blommor. OJ jag hittade nyss två blommor till jag inte vattnat på alls =S men jagtror dom lever.

Fille är sur på mig...



Micaela på en kemilektion med samir. minns ni vårt helvete?


Emma fick detta av eddy, tror det var alla hjärtans dag

Kommentarer
Postat av: Ulven

Om du ska ha ihjäl han så får du städa efter dig med ;) vill ju inte att du ska åka in. vill ju inte bli av med en vettig tjej ur mitt liv.. Känner mig oxå stolt idag vi lira fotboll i 1 och halv timme..

2008-07-31 @ 20:12:30
Postat av: M...

haha, ja jag minns ;)

2008-07-31 @ 20:31:04
Postat av: Marcus

PLAYBOY???. jag vet att jag är snygg och bäst i världen, men Plyboy. Ja vem, vet det ä kanske playboy mansion som hägrar nästa. men ne inte hugh hefner inte min stil, men för adam kanske, DU vet ju vad jag tyvker

2008-07-31 @ 20:46:47
Postat av: Sofia

"Det är svårt å katigorisera mig va? eller? vilken typ är jag då?"....



Alltså... hur då kategorisera dig? Du är liksom.. unik! :D Men visst, du är ju mörkhårig och inte blond så du får kategoriseras som mörkhårig! ;) hehe

2008-07-31 @ 20:47:20
Postat av: Marcus

ivill du bli av med honom kan det snabbt oh smärtfritt ordnas. kvarnen?

2008-07-31 @ 20:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0