Krama mig! =P

Fille ska avliva sin häst på MIN 20 årsdag och tror att jag inte vet hur man lägger på en sadel. Känns finemang.... =/
I was ofended. Men det är väl mest för att det visade sig att jag har ingen bild att bevisa henne fel med. Min fotograf den dagen var bakis.... Sadeln låg otroligt bra på den hästen för att användas på många. Skämms lite då över att den bilden jag la ut var så extrem heh.Calippo har även lång ryggoch nada manke.
Fille du var verkligen på på bilddagboken. Är du arg eller nått på mig? =P  Jag sitter här å är totalt nedbruten och vad får jag läsa? va va va? kan du inte vara vara lite snäll förengångskull emot mig? hannah var iaf lite snällare hehe

Flickorna blir helt till sig när de får veta att det kommer 2500 ettiketter som ska sättas på nästa vecka = vi kommer jobba konstant, men när jag berättar att alla hästar i castelfalfi har svamp och ska börja tvättas i tio dagar då blir de galna...
Dock glömde mario en viktig poäng.... Om det nu finns en häst vi inte kan tvätta för hon kan man knappt få på en grimma...då är det inte mycket ide å tvätta de andra krakarna då hon bara kommer smitta ner dem igen.

Fick julkort från mormor idag och det spädde ju bara på hemlängtan.

jag kännermig verkligen ensam just nu....jag vill åka hem. Få en K R A M. Sova i min egen säng!! Titta på tvn. Städa och låta det vara RENT! Laga god mat. Ta hand om mig själv. Prata med mina underbara vänner. TRÄFFA mina underbara vänner (fille ligger dock lite risigt till =P hehe) Leva mitt liv! Ja jag är lite anti just nu.

Jag vill inte höra hur underbart det är å bada tunna när jag sitter här å fryser med både halsduk, mössa och vantar.

Bara det David hade som text på sin msn fick mig att bli alldeles fjollig å det hade inte ens ett smack med mig å göra! SÅ i behov av närhet är jag... jag grinar ju för fan te Wildfire det här är illa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0