Castelfa...filentino....??

Först tänkte jag skriva här om dagen och dess grejer som ABSOLUT inte hade med julen att göra eftersom alla bloggare vid det här laget lär skriva om just vad de gjort på julen...TRÅKIGT.
Men nu var det så att min julafton var knappast tråkig haha

Jag å kristin åte julbrunsch hos mamma och anton och sen red vi på banan. Jag red barbacka med bett på fernando, å ja det gick väl inte bra men det gick definitivt BÄTTRE än förra gången haha. Så mysig häst om han bara kunde lära sig att röra sig frammåt för egen maskin. Men jag sedan hoppade av började magen bete sig konstig, den krampade å hade sig.
Lussebullarna jag smällt i mig var inte Alvidabullar visade det sig. "Kristin nu går jag å spyr" och så jag gjorde. FÖrst på toan uppe på slottet sen låste jag in mig på våran toa och satt där lagom utslagen och spydde om vartannat i typ en timme sen totaldäckade jag en stund, men sen var jag okej =D
Får jag bara ur mig skiten så är det ju bra. Men jag förvarnade folket för att jag resten av kvällen kanske skulle "lansera lite dofter" hehe.

På kvällen hade vi julmiddag som blev riktigt lyckad, vi skämde ut oss runt granen och åt gröt och drack "glögg"

Intresant julafton helt enkelt.

Mamma tänker tydligen köpa Castelfalfi....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0