Buon Natale!

God Jul!
Fast det känns inte riktigt som den julen jag kanskde velat ha. Det är trevligt här men det saknas lixom lite för många bitar. Förra jul och nyår var verkligen helt underbart =D men då såg ju livet annorlunda ut oxå.
Körde Karin till stationen imorrse. Hon är påväg hem nu men p.g.a dålig plannering är hon inte hemma förns den 25:e!

Det är så skönt å få ta det lugnt med mamma haha Fast hon är väldigt duktig på att försvara sin son när det är han som gjort nå dumt! Helt underbart å bada i varm"källa".  Varm pool snarare med svavel i hehe men det mådde jag bra av.

Idag har folk envisats om att klä en sketen gran å jag är inte intreserad. Jag vill gå å sätta mig i ett rum å se på en film, gärna i sällskap av min familj.

BASTA!

So is it goodbye?
Is it time to set you free?
Is it time to let it fly?
Is it time to let it bleed?

You're gonna find someone new
I really hope you do
'Cause I love you
And the sun will come on through
It's gonna shine for you
'Cause I adore you

Kommentarer
Postat av: Faster Eva

God Jul! Hälsa mamma och brorsan.

2008-12-23 @ 23:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0