vad ska dagen heta?

Min mamma lyckades flörta sig igenom en felfri besiktning. STOLT jag blir. Hjälp med disketten lyckades hon få oxå. Nu vet vi även att disketter torkar.

Får man nån lön för visserligen bara en dags arbete?

Å skriva det där jävla PM:et som blev raderat känns inte så lockande.

Micaela och jag ägde på dansen

MALIN and EMMA I LOVE YOU!

Valborg i linde där jag för första gången träffade min pojkvän som inte längre har nått hår!!! JIPPI
Gustavsvik på fredag. kommer väl va tjockt med folk...

studentpepp på klaras...ALLA örebro skoler och t.o.m jäkla HALLSBERG har "egna" dagar där. FÖRUTOM kvinnersta. hallå har ni glömt oss!?

En grymt seeeg mattelektion idag.


image14

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0