Ingen är som du

Å så var det dags igen. Matte hela eftermiddagen. ska snart åka.

Helgen var väl okej. Blev dumpad av "mina" krogen vänner och fick drass med en väldigt onykter frövibo. Hade nog dock varit riktigt duktig på å bugga om han var nykter =D
Nattbuss te linde är inget jag vill rekomendera! Vad är det för fel på folk!? På kumlabussen tvärslocknar folk.

Lithells i sommar är klart. Två veckors lov innan....Maaaaliiiin?? Johoo?

Står på beredskap för jobb på söndag om fille är helt slut efter lördagen. Jag har oxå gett mig fan på att få med henne på balen. (jag har klänning dille! Trots att jag redan har en haha)

Det är verkligen inget roligt å rida för sia. Hatar det. Måndags eftermiddagar är en pina och det känns som å åka på en bergodalbana när det går så löjligt bra för annelie i lindhult och sen rasar allt för sia.
Jag måste tycka att det är roligt annars går det inte.
Å sia är så ful! Det här å det här och det här behöver du träna på (jag vet!) säger hon åt mig. Helt okej kritik är bra.
Men sen går hon över te Jennie som rider i andra delen av ridhuset och säger EXAKT samma sak som hon sa åt mig, bara det att Jennie berömmer hon för just de grejerna.
Hur tror ni det känns för mig!?
(jennie är jätteduktig, det har inte med saken att göra)

Nu känner jag mig så lagom deprimerad så å gå till skolan å räkna matte känns... jag inte direkt givande...




--Att vetskapen om framtiden kan förstöra nu ett så jävla mycket har jag nu lärt mig--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0