This is me now

Varför tror alla att jag klarar mig själv? har vi inte fastställta tt jag inte alls är så stark som jag gör sken av?

Nu har jag smällt i mig alldeles för mycket salta nötter =S

Jag fick massage på arbetstid idag. 200 kr en halv timma. Underbart. Fast jag hade ju tränkt mig typ en halvtimma av slappande och njutande. HA knappast där blev jag knådad allt haha var helt vimmelkantig när jag gick därifrån. Frans och Arne skrattade åt mig när de såg mig komma hasandes efteråt =P
Jag körde truck idag för första gången idag oxå!!! =D jag sög inte! haha skitstolt å ingen fatta.

Å jag förstår inte varför folk som jag knappt pratar med bryr sig? Det har de inte med å göra helt enkelt. Varför måste Andreas veta vad min civilstatus är? Han har ju för fan fästmö =P Å frans som jag trodde så högt om. Den personen jag verkliegn trodde skulle låta mig va, nej han gav sig in i matchen idag minsann.

Det tar lite tid för mig å komma hem jämna veckor har jag märkt höhö. det är krävande och gör lite ont att krypa ihop när man faller. folk ute på lagret som jag inte alls vet vilka de är har börjat le åt mig hm...
Sofia tyst!

Herregud hur ska helgen bli?? haha har svårt för oplanerade saker heh. jag vill bada nästa vecka.

Världen är för stor och timmarna går för sakta...

Jag blir ju mycket mer attraktiv för företaget om jag är effektiv!

Det är bäst för eddy att han tar med mig på äventyr nu när han förstört mina drömmar.
Jag behöver en till bikini. Eller MINST en till iaf haha. å springa mera behöver jag oxå inför turkiet. jag längtar!!



Jordin Sparks - Next to you

You're in my head like a song on the radio
All I know is that I got to get next to you

Maybe were friends
Maybe were more
Maybe it's just my imagination
But I see you stare just a little too long
And it makes me start to wonder
So baby call me crazy
But I think you feel it too
Maybe I, Maybe I
Just got to get next to you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0