Torsdagar är värst - Nångång, nånting

Torsdagar är jobbiga för det är då jag är som MEST i behov av att det ska vara fredag. När det väl är fredag är jag så död i huvudet så då skulle jag lika gärna kunna jobba en dag till...
det kopplar helt enkelt inte i mitt huvud längre och jag tror JAG är den som blir mest frustrerad över det.
Sen fick jag smått mindervärdeskomplex idag. Truckpojken som de tagit in för att göra en massa vestas (de jag KANSKE ska göra i framtiden, jag gör dem nu oxå men de ska lixom bli "MINA" haha)
han gjorde dem DUBBELT, ja DUBBELT så fort som mig. visserligen hade han en l i t e enklare variant och jag höll på med en massa annat OXÅ. men iaf! suck. när man väl försöker och kämpar och vill visa framfötterna ja då kommer det alltid nån som är bättre och i det här fallet MYCKET bättre!

Jag känner mig rätt oduglig ibland...å framförallt när jag verkligen försökt att inte vara det och ändå misslyckas...
Jag vill va BÄST nångång på NÅNTING!

Fick nått infall att jag var tvungen å kolla när sista dagen å ansöka för ordningsvakt var idag och nog fan var det tur, för det var IDAG! 30 juli gah! Panik!
Känns väldigt jobbigt egentligen att jag bara måste sitta å vänta och hoppas på att bli vald och inte kunna göra något alls för att öka på mina chanser. När man söker skola så är det ju iaf betygen de går på.
Å det här vill jag ju så gärna! Å det skulle ju verkliegn tidsmässigt inte kunna passa bättre än i höst om nu utbildningen är över tre månader som de pratade nått om i våras att den skulle bli.

någon som vill bjuda in mig till spotify? heh. groovesharkhar knäppryck, bilddagboken oxå
smått kär i All night long med Rainbow. Jag gillar GAMMAL rock =D "Don't know bout your brain but you look allright" HAHA

Vissa saker ska tas mellan fyra ögon.

Å så skulle jag behöva ut å springa igen efter ett par dagar med den där typen. Bara för att han kan äta som ett monster. Äter jag som då så BLIR jag ett monster!
den där chokladkakan där borta är farlig. FARLIG!

Nej nu har jag tröttnat. svarar du inte på mina sms tro då fan inte att jag ska fortsätta smsa. Ha det bra!

Allting på jobbet hamnar på golvet. Dragningskraften har varit stor på skruvar och mejslar denna vecka. förstårt inte. =P
Hilda på jobbet är inte lika lätt å avfärda som Andreas, för hon frågar ju lixom snällt och så ställer hon mer "korrekta" frågor


Nångång nånting...



Do you know what's worth fighting for
When it's not worth dying for?
Does it take your breath away
And you feel yourself suffocating?

When you're at the end of the road
And you lost all sense of control
And your thoughts have taken their toll
When your mind breaks the spirit of your soul
Your faith walks on broken glass
And the hangover doesn't pass
Nothing's ever built to last

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0