Märkt för livet JIPPI

Born a believer, I walk alone
Can´t find a place where I feel home
Well I´m crazy, but I am sane
I´m guilty, but not to blame
This is my nature, who I am
If you don´t like it, here I stand


JAG GJORDE DET!



och jag trodde det mest var tönterier från andras håll, men det är sant har man väl skaffat en så vill man ha fler. men nu får det vara ett tag haha. en liten gullig djävul på ena axeln och en ängel på andra kanske?


Något annat stort jag kommit fram till idag är att jag lutar mot uppsala nästa höst. Herrejävlar Umeå lixom! norrland är ju norr om Lillån för sjutton. skulle nog inte palla det. men kalmar...nej ingen högskola.
då återstod uppsala, som inte verkar ha så dåliga utbyten iaf.
Liu har jag ju gett upp. även om lilla marcus inte gjort det än haha känns lite uppskattande även om jag inte tror det har med att han vill ha dit just mig å göra. Reklam? Säljare? det kanske vore något för dig? =P

Okej ska vi förklara för världen nu hur dan kallhjärtlösbitch alvida är? nej trodde inte det. får bli en annan gång.
desto mer jag försöker visa alla hur hemsk jag är...DESTO MER tycker de om mig! jag fattar inte =P


Såg nyss en sak jag bara var tvungen att lägga till. Cityakuten. den snygga läkaren från "huset fullt" tog med sin tjej in i ett undersökningsrum och ja, det gick hett till. gud så härligt =P

Kommentarer
Postat av: Ulven

Kanske för att du inte är så hemsk som du själv tror.. haha klart som fan man faller när man väl tagit första är det kört jag tycker det svåra är att bestämma sig vad man vill ha..

2008-10-07 @ 00:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0