Postkodkampen

Alltså vi fick ju strikta instruktioner om att inte skriva nånting om det på några "forum" men nu har jag ju sett flera stycken som bloggat om programet!

Första avsnitt nu på fredag klockan 20.00 TV4. Jag jobbar. Men så kommer det nog va. "Vårat" avsnitt tippar jag på kommer 6 augusti, men är inte säker på om de ändrat om något. Om jag kommer att klara å titta på det vet jag dock inte. Bör nog inte iallafall ha några mer människor brevid mig för jag kommer sitta och skrika "herregud" i ca en timme haha. Såg ett klipp här om dagen och det var hemskt. =P

Som sagt det enda som kom ur munnen på mig när Sandra räckte fram mikrofonen var ju "bahbahba" PINSAMT! Det måste de ju klippa bort heh.


Ja. Jag är med i postkodskampen.



mer info följer...=P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0