Flumkardemum

"Tobbe kommer få panik över mitt rum!"
"Alvida han har varit här, han har sett hur vi bor och han plannerar ÄNDÅ att ta med dig te flen så du kan träffa hans föräldrar. Han överlever nog"
mitt rum ÄR stökigt...

Jag har sovit i min säng två nätter sen jag kom hem. jag gillar ju min säng.

Snacka om krashcourse i studentliv jag fått på 24 timmar haha. det är med sräckblandad glädje jag tänker på att det nästa höst är min tur =S
Jag åt frukost och Linda lunch med fredrik(?) som bodde i samma korridor som henne och stargate var på tvn. Å så kom vi in på att linda och jag är så olika fast vänner, för "den ena läser cosmopolitan (jag) och den andra snackar stargate (linda)" då svara jag "jag har redan sett alla avsnitten" höhö

Det är inte rättvist mot uppsala att jag blir visad runt i linköping. Marcus bor fint. han bor MYCKET fint jämfört med de flesta andra.
Å så, jag är inet SÅ osocial som många tycker jag KAN komunicera med nya människor FAKTISKT. om JAG VILL =D

Det kändes konstigt att åka med tågkompaniet idag. Det är så fruktansvärt hårt förknippat med linde för mig. "Å kolla linde sjön" jag var inte ens i närheten av lindesberg för fan =P
sätta sig på ett pendeltåg utomlands eller en okändbuss mitt i natten det är inga problem utomlands klarar jag mig fint. men å ta sig hem från linköping te kumla är fan skit läskigt!

Mamma har målat om vardagsrumsbordet!!! Se där vad som händer när man lämnar henne ensam gah! hon gör allt för att få mig å flytta hehe

Nu tänker jag gå å laga mat som antingen kan bli kanon eller kalkon (det är iaf vad ammam ska äta höhö)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0