I huvudet på en randing strumpa

Idag blev det lite för många KANSKEN för min smak, men det är väl sånt man kanske måste ta å lära sig leva med nu. Grejen är bara den att när det blivit så pass många kansken som nu så brukar det sluta med att INEGNTING av dem blir av och det är ju bara surt som citron!

jag har som vanligt inte gjort piss av vad jag tänkt, precis som vanligt...jag känner hur historien upprepar sig. Men förhoppningsvis har jag väl lärt mig något sen sist...men skulle inte direkt tro det. Som sagt jag var ju tvungen att bryta foten på andra sisdan jordklotet för att fatta att jag inte ska sätta mig på en häst om JAG inte känner mig hundra på den.

Lustig är jag oxå. Jag tycker inte om att flyga längre. Det har jag gjort förut. Men jag älskar att resa. LIte motsägelsefullt kanske? jag kommer hem och tycker att det är sååå skönt...i ungefär 10 timmar...sen vill jag iväg igen =P sen har kylan och tristressen satt sig.

Dagens lärdom: flytande gelé är INTE samma sak som gelévax!



Time stands still for no one
I know this is true
I've been stuck here waiting
Then along came you



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0