Klockan tre från fem

Jag gjorde något dumt igår...

Dagens lärdom: Jag blir magsjuk av gamla mjölkprodukter, även om de "tillagats"

Hade tänkt å sätt amig på en buss te tre, men klockan är nu halv två och jag står NÄSTAN upp så det blir nog den vid fem istället heh. ja jag åker buss! fy fan för buss. tack och lov för att jag bara behöver ta mig te örebro den här gången =P
sen imorrn (om nu linda kan svara nån gång på om de åker från örebro) följer jag med Linda ner till Linköping som flytthjälp =D gud vad kul det ska bli å träffa henne!! Hon går visserligen i skolan på många (ända till FEM!) men jag ska nog få tiden att gå hihi

jag är ju en baddarepå att fylla mina arbetslösa dagar. (nu är det ju visserligen helg men iaf)

Sen har jag ju gått å blivit mer eller mindre förkyld men det vet vi ju att jag alltid blir när jag kommer hem från en resa. det är sant! förstår inte varför. fast denna gång finns ju givetvis att det kan vara svininfluensan i bakhuvudet =P

jag är så jävla nöjd med alla grejer jag handlade (mindre nöjd med överviktien HATA Thomas KUK airlines!!!)  men jag tänker INTE rabbla upp alla grejer i en fin liten lista som alla andra små flickor med bloggar har en tendens att göra samt FOTA varenda satans väska! GAH! nope. sorry. ni får helt enkelt ta att jag skryter när ni väl ser grejerna på/med mig =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0