Dagen efter kräftskivan

Jag orkar inte göra något idag. Du har kört slut på mig =P

23 sep är det jobbmässa. Någon som ska med? Jag måste väl lixom...

Trött jag blir. Bestämmer mig och så bangar jag ur.
Känns som att tiden står stilla och jag lika så. Livrädd för den där dagen för det betyder att ajg då måste ta mig i kragen. jag gillar inte å göra det =P

Gå in på youtube och sök på Edward Maya - Stereo Love!!! Det är låten! Det Alex-turkiet-bil-låten! Jag blir lycklig av den =D

Döp inte era barn till Alfred =P

Alltså idag skulle jag kunna följa med Fille och Emelie ut å jag skulle kunna göra det för "jag har ju inget bättre för mig". Men jag kan int eleva efter det. Jag har inte RÅD att leva efter det. Jag slängde ju ut 250 spänn på dålig mat på grund av det argumentet. Å så kan jag inte hålla på. Jag får från och med nu bara lägga pengar på onödiga saker som jag VERKLIGEN VERKLIGEN vill och så får ni andra anse att jag är patetisk som sitter hemma en lördag kväll. Jag har hursomhelst inte RÅD att bry mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0