Don't wanna fly if you're still on the ground

Ska det vara så förbenat svårt å få tag i p-piller. jag fattar inte.

Igår var jag bland annat hos mormor och vi disskuterade en sak. Det är så här att jag ser verkligen ut som "en annan person" när jag är klädd, inte UPPklädd utan bara klädd och lite iordning gjord jämfört med när jag är skitig i håret och går i sunkiga myskläder. Jag måste leta upp lite hemska bilder så ni kan få se för jag har faktiskt tittat på olika bilder och jämfört och det är inte bara JAG osminkad/sminkad utan det är EN person och så EN ANNAN person på korten.
Å här är det lustiga (om det där inte var lustigt nog) mormor har samma "problem". Mamma har det INTE.

Innan vi gick ut för att äta i fredags var jag hos Sofia och hon sa "Fin du är" vilket typ är den BÄSTA komplimangen man kan få av henne =P sofia är nämligen annars ganska duktig på att berätta för en när man ser fördjävlig ut. men det är ju bra att det finns dom som är ärliga. då blir man desto lyckligare de få gånger man får höra "Fin du är" =D

Tog mig till Michells bilddagbok och undrade varför jag inte kollat den på jättelänge. Det tog två bilder sen kom jag ihåg varför. Hon lever mitt drömliv och jag blir smått illamående av att titta på bilderna...
MsBlackandWhite heter hon.

Det är onsdag idag. Två veckor har jag varit hemma. det känns som mycket längre. Två veckor sedan mitt "riktiga liv" skulle börja...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0