Don't bring flowers after I'm gone

Äntligen fick jag min biodejt. Man måste ha gått på bio ihop haha. fast det lär bli mycket mer.
Inglorious basterds. Mycket bättre än vad jag väntat mig faktiskt. Fast man måste kunna skrattta åt elendet annars sitter man nog där i tårar =P

16 oktober ska jag gå på Freak Kitchen!! =D fy fan vad coolt. spotify har EN låt med dem hm...

I was broken and alone, I wanna rest my bones
The sun is shining now, but still I´m feeling cold


Fast det där var Takida hehe

Alltså jag är ju knäpp. Jag går runt å saknar saker utan grund! Å som vi redan konstaterat så är saknad en väldigt krävande, kvävande och tung känsla. Den känslan har hursomhelst börjat gräva sig närme de sakerna som kanske skulle kunna saknas men de är för OBETYDLIGA egentligen för det... suck. jag är knäpp

Å så är jag sur på denna blogg. jag kan inte lägga en del av texten i mitten då hamnar ALLT i mitt en.

De dagar man plannerar att inte göra någonting de blir ofta fulla rätt fort, men då man planerar att faktiskt göra en massa så skiter sig allt.
ska få se filles nya stall och vovve idag <3 men Herr Mupp får ta å komma hem först så jag kan överfalla honom!
Sen ska vi ut å äta ikväll, på O'Learys av alla ställen. Malin valde =P

En deadline är upprättad. Jag vill inte tänka på hur det blir om den inte hålls =S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0