Kom ihåg mitt namn!

Jag får kliattacker på mitt vänstra ben. Är det normalt?

FAME. REMEMBER MY NAME. FAME
I'M GONNA LIVE FOREVER

Jag vill gå på bion!

Fortfarande ingen som hittat någon som skriver en vettig blogg? Jag har hittat MÅNGA som rentutav...well the suck! visst det finns säkert de som vill läsa om vad ni äteit till frukost och vilka skor du satte på dig för att gå ut till brevlådan. men jag är inte en av dem...
Jag syftar inte på att jag själv är nån begåvning (knappast) men JAG vill hellre läsa om tankar och funderingar än cornfalkes!

"Jaha alvida, har DU något bättre att komam med då?"
"Ehm..host...nä..."
jag har bara gjort lite olagliga saker, motionerat arslet av mig, krashat ännu en dator och utbildat mig. Ni ser! SKulle jag skriva vad jag EGENTLIGEN gjort, alltså beskriva vad jag gjort fast med mer korrekta ord så skulle det inte alls bli lika intressant. =P

Ännu en gång försökte jag leka detektiv och jag är bara inget bra på det. KOm inte alls fram till vem den människan var. Jag får sätta sofia på det helt enkelt.

I'M GONNA LEARN HOW TO FLY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0