Tiden går lika fort som den går sakta

Köpte en mycket god ciggar (hur fan stavar man till det) på julita och den räcker länge.
Den är gjord av choklad och marsipan =P

Blir så deppig av det här vädret. Skulle så behöva komma ut å springa men jag vill inte göra det i regn!
Nya cykeldäck skulle jag behöva oxå.

Magvärken jag hade förra veckan kom tillbaka i helgen. vad fan!

Vi var på IKEA jag och T. gud så vuxen man känner sig. =P

Jag tror jag ska slå till å köpa den där kameran. Något vettigt måste jag ju ha med mig till Australien <3
kamera och kappsäck hihi

Herregud för bara ett årsen åkte jag till italien...

En liten plan om att man kanske kan söka utbildningen i en annan stad har slagit mig. men då måste jag fråga den där damen igen och hon kanske har tröttnat på mig å mina frågor =P
men det skulle ju kunna vara bra att veta.
25 stycken var det som sökte, fanns 18 platser och så är vi FÖR FÅ LÄMPLIGA. gah! nej jag har inte släppt detta nederlag än.

Å vet ni vad som är väldigt kul? Betapet.se. fast jag har ännu int evunnit en enda gång heh...

Kommentarer
Postat av: Emma H

australien!!!!! wohooo. du kommer inte ångra att du åker dit!!! :D



Funderar också på att köpa mig en redig kamera

2009-10-26 @ 18:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0