Bert och Petra - Please kill me now!

Det är vad deras show ihop skulle heta!

Nu blev jag så där låg igen.
Jag är fan världsbäst på att göra mig själv låg och deprimerad. Alltid nått man är bra på!

Fast jag har varit lite produktiv idag. På nyttigt och onyttigt vis dock.

Hon är så dålig. Så fruktansvärt dålig. Petra Mede. Vem fan var det som släppte in henne ens från början i en tv-studio och vem FAN var dum nog å låta henne hålla i melodifestivalen? Fast då hade hon ju iaf tack och lov inte skrivit manuset själv. Alltså mina öron började blöda idag när jag såg på Roast på Behrns. Jag var tvungen och gå ut i köket för att sedan komma ut när hon var färdig men sen var hon ju inte tyst under resten av programmet! GAH!
Hasse Bonté och Magnus Betnér däremot det är mina pojkar =P


Äh nu ska jag nog prova den nyinköpta BHn och sen gå och sova. Är trött, fast på ett understimulerat sätt.

Kommentarer
Postat av: Emma H

vill också ha ny bh

2009-10-06 @ 12:04:43
Postat av: Sofia

Jag har en bh

2009-10-06 @ 14:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0