When life moves on

Dag för dag upptäcker vi mer om oss själva och mer om alla andra, Vi lär oss, vi förstår mer och i den tackten vill  vi även uppleva mer... ash jag vet inte vad poängen är.

Jag har ingen lust att börja jobba imorrn, men samtidigt längtar jag efetr att få komma igång, igång med mitt liv, om det nu är så här man gör. jag har nog bara blivit bekväm å lat.

Jag angagerade både mamma och mormor i min lasange idag. haha kalla mig slavdrivare men jag är bra på det! =D

Pias hus är till salu igen. jag vill ha fille köpa? hehe

Tjejers problem är att vi vet allting men vet inte hur vi ska ställa oss själva till den informationen. Killars problem är att de inte ens vet nått... Det lustigaste är att vi beter oss precis likadan, båda könen, och ändå blir vi frustrerade när vi får smaka på inget mer än våran egen medicin


"Please stay...."
"Please run after...."

"Please come back"
"Please bring me back...."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0