Min korv, din korv, okej...vår korv...Eller förresten, nä, MIN korv!

Linda är en förädare haha men att sitta i det övrepausrummet ligger i hennes natur så är det bara =P
men människorna från MITT skift är trevligare där nere.

Det känns som om jag har hamnat i årskurs sex igen. sen slog det mig. Är det töntigt å gilla mig? "haha du gillar alvida, vilken tönt du är!" kan det vara så? kanske är det inte mig de retas med utan honom. hur som helst så tycker jag folk kan sköta sitt eget. Man kan ju inte ens prata med folk utan att få en massa kommentarer efteråt.

"You just don't know you konw it"  Janice i Vänner

Idag har varit en såndär BLAHA-dag. En sån dag då jag råkat slå folk, sprungit in i saker och bara kännt mig så...onödig.
Mitt liv består av...korv... =(

Kommentarer
Postat av: Linda

Hehe, men ändå sitter jag i det nedre XD Har maten där i alla fall. Och ofta går jag upp till matsalen bara för att slippa naturpacken! Men idag hade jag med mig en bok och satt till och med och läste den där nere. Men men, lite prat då och då är faktiskt skönt! Speciellt om man har stått tyst och ensam ett helt pass!

2009-05-20 @ 16:08:46
URL: http://brutalasanningar.blogspot.coom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0