Knaspaket och skruddelirumpfisar

Jag är sååå trött idag. borde ha sovit längre än till tolv, jag var ju inte hemma förns typ fyra i natt. Jag skulle nog verkligen bara vilja dö ikväll i min säng men ett erbjudande från Johanna kan man verkligen inte tacka nej till =D
Dock är nog Johanna den enda människan kvar på denna jord som ännu inte vet vad som hände i sydafrika och att jag varit hemma sedan mars (typ) så det blir ju göskojigt att förklara att jag inte hört av mig. Men ni som läst i bloggen här vet ju att jag var inte så himlans trevlig där i början så det är nog faktiskt väldigt bra att jag träffar henne nu istället =P

Vi åkte till Karlskoga igår. Jag Andreas och Linus. I början där kändes det som att det här kommer bli världens flopp. Men icke sa nicke. När Sugarplum fairy steg ombord på scenen och drog igång blev jag LYCKLIG. SÅÅÅ bra var dom! man har ju hört dem någon gång förut men jag var INTE insatt i vad de spelade men jag diggade det helt klart.
(och ja de såg ju inte så tokiga ut heller som jag å emma konstaterade i kör haha)
Men det var verkligen dåligt med folk, vilket är så synd för wickan har ofta bra band men jag tycker inte att de marknadsför sig nå vidare.

När vi sen skulle hem så först körde jag hem emma, som glömde sin mobil i bilen! jag är övertygad om att det var med flit så jag skulle bli tvungen att köra tillbaka Linus till henne, men nepp! hem skulle vi. sen släppte jag av andreas i örebro och därefter Linus i åbytorp. fan vilket åkande haha

Kommentarer
Postat av: EmmaH

tro på att det inte va nåt folk på wickan. statt hade samtidigt misconduct från kga dit alla drog! men glitter och skoj blev det ju ändå ;D och nej... väskan hamna uppochner och mobilen föll ur!!!

2009-05-09 @ 20:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0