TLC

Tender Love and Care


Tack till den som uppfann sport BH:n. visserligen blir jag ju platt som en pankaka men det finns iaf ing aband som kan åka ner =P

Tänker fortfarande på hur varm jag blev inombords av Linus när vi åkte hem från Karlskoga ochd et var inte ens MIG han pratade OM!! Vem det var han sa så fina saker om (saker JAG skulle dö för å få höra! gah!) kan den personen själv ta å fatta.

And after he's been hooked I'll play the one that's on his heart
I'll get him hot, show him what I've got


Jag slipper samåka med Annika i år för hon jobbar på andra skiftet. PUST! Hon, när hon pratar, påminner väldigt mycket om min faster. Fast Eva är MYCKET trevligare...och normal!
Å så ska vi se om vi kan konvertera Oskar till nedre-pausrummare. fast jag tror att han är lite rädd för de andra "pojkarna" haha.Linda kommer ju bli över-pausrummare nu, fjolla! =P hon är kines (gul) jag är indian (röd) haha

Skulle byta lakan i sängen idag och insåg "fan , jag har ju bara två lakan te min1,20 säng!" ajdå...

Det är Knight Rider hela veckan å det är NYA avsnitt tjohoo!

Oroa er inte jag har hittat ett nytt offer hehe


Russian Roulette is not the same without a gun
And baby when it's love if its not rough it isn't fun, fun

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0