Syndabock xxx



"Rosa sat so that King could walk so that Obama can run and so that our kids can fly"



Idag brast det. Jag var två milimeter ifrån att börja grina på jobbet så fruktansvärt var det! Jag vet att man inte ska bry sig men nu har jag fått nog! Jag har fått nog av skit och elakheter slängda på mig. Det är inte kul. Jag vet att när chefen säger något så ska man inte tjaffsa emot. Regel nummer ett lixom men jag har tröttnat på att bara nicka och be om ursäkt när det inte är JAG som gjort något fel!!  Varför ska jag få skit för nått nån annan har gjort. Å för den delen jag är VIKARIE! jag har inte koll på allt! Jag vet inte att den där korven är fin och borde sorteras väl när det lika gärna kan va så att om jag börjar slänga en massa att hon kommer å gnäller på mig för att jag slänger bort helt okej korv.
Hur i helevet ska man veta!? "Ja det gör man inte" nä okej visst men ge mig då för fan ingen skit fört.
jag lever så mycket på hoppet just nu alltså att vore det inte för det skulle jag va död nu.

Jag funderade allvarligt på att dra av mig klädern å sätta mig en stund på toan å grina lite men det var straxt lunch och då skulle väl nån sen klaga på att jag gick för tidigt = tog för lång lunch....
Så fort jag sätter foten utanför det där stället är jag lycklig igen <3 och JA jag har problem.

Låt mig lyckas och misslyckas på egen hand men glädj dig åt mig när jag lyckas och stötta mig när jag misslyckas.

"Jag skulle inte kunna intressera damen för en liten orgasm?" HAHAHA

Å folk i allmänhet är så sketet inskränkta. Varför kan ingen göra något smart om de inte själva kommit på idén?

Mamma å anton är å kolla på hus och jag tänkte ta mig i kragen å faktiskt jogga lite (vet knappt om det akn klassas osom det höhö) men helt ärligt är jag lite rädd för att flyga bort det är ju full storm ute. Ha! Vad tror du om dig själv alvida, så lätt är du inte!

Jag luktar korv...

Kommentarer
Postat av: Emma H

tänk på pengarna alvida! och ordna något att se fram emot : )

2009-05-28 @ 12:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0