Skit flyger jävligt långt...har jag märkt

"Älskade älskade alvida" =D hehe tack gumman

Varför ska allting inträffa på samma dagar? Helt klart är det blir salsan tråkig på fredag (vilket jag verkligen INTE tror att det kommer bli) så får lilla Andreas helt enkelt följa med te Karlskoga =P
Linus band ska ju tydligen uppträda och det skulle ju vara så coolt å få se, och träffa emma oxå förståss.

Ja jag är dryg och så är det bara tål man det inte så orkar man inte med mig och jag tål inte sånna som inte orkar med mig =P höhö tråkiga individer!

Kepsen blev ej återfunnen igår, vilket gjorde min bror småttknäckt då det var en 400 kronors (!!!) keps han fått av flickvännen. ujujstockholmare har pengar dom =P

Det skulle ju bli kanonväder den här veckan, nu ska det regna istället. prutt oxå.

Folk tror inte att jag gör nått på dagarna för när jag väl gör nått skriver jag det inte här i. har ni inte fattat det ärn? =P
Älska smileys!

Jag lyssnade ordentligt på ljudfilerna sofia skickade mig här om veckan och det gav mig verkligen kalla kårar

Och nu vill jag höra. Vilka satansungar här har fått jobb på lithells i sommar? och med jobb menar jag; vilka har fått den ANDRA lappen hemskickad, den med tider och datum?

Kommentarer
Postat av: Linda

inte jag =(=(=((=( alvida, vad ska vi göraa!?!?!?



jag pratade med pappa förut och hur det än blir med jobb så kommer jag bo här ensam en månad och "ta hand om allt" och du får bo här med :D Vi kommer få lappen, vi KOMMER få LAPPEN blir apatisk och pratar om lappen

2009-05-05 @ 15:35:27
URL: http://brutalasanningar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0