Norges nationaldag

Snacka om att det nog är kaos i norge idag då de även vann igår. eurovision blir mycket bättre om man dricker lite till den. fast i år tycker jag oxå att startfältet var helt okej. (se bilddagbok =P)

Har gått och lagt mig nu flera dagar i rad övertygad om att jag måste ta å göra spanskaläxan ???

Fille ska ha två hästar i sommar UJUJUJ säger jag bara. där har vi en hardworking woman.

I just need someone, something to keep me alive.

Jag älskade micaelas komentar igår: "Alvida det är inte svårt att ligga med killar" haha vad hon menade var nog dock mer åt hållet att det är inte svårt att hitta killar å ligga med. Igår när vi gick i affärer å så så insåg jag även att jag å micaela aldrig skull ekunna bo ihop. Och det är absolut inget illa menat, det bara är så. vi har för olika smak och är båda för envisa om hur vi vill ha vissa saker. Vi kan vara jättepetiga båda två med sånna här nonsensgrejer som ingen annan skulle bry sig om, men istället strunta fullständigt i saker som kanske borde spela större roll i ett hem. Alltså behöver vi två bo med människor som inte är petiga med de onödiga sakerna utan som lägger större vikt vid de viktiga sakerna =P

Jag vet inte hur denna vecka ska gå...tvmässigt =P greys anatomy är ju kl 17 och jag slutar ju inte förns kl18 så mamma måste spela in det, på MIN minitv för den andra videon har börjat käka band. vet int eom det syns på bilden att bandet HÄNGER i bandspelaren.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0