Fredag hela veckan....you wish....

Lithells korvfabrik är värre än gymnasiet, mycket värre när det okmmer till skvaller och spekulationer. En vecka. EN vecka! har jag varit där och de menande och pikande blickarna kommer redan från alla håll. Det är inte mitt fel! Å jag vill inte vara märkt redan. hela sommaren är ju kvar GAH. jag vill ju bara ha nån å prata med, varför uppfattas jag då på detta vis? inte mitt fel!
Linda byt skift haha. fast folk tror nog nästan att det är nått på gång mellan oss oxå haha ^^ men helt ärligt så tror jag mest det är att jag är lite avundsjuk på henne =P och det kan jag väl får va!? puss på dig
Hoppas det kommer roliga sommarjobbare iår.Några JAG kan få köra med =D Någon mer jag kan tvinga på alla dessa sketna PRINCIPER som inte är logiska för fem pissblanka ören!!! grrr...

Jag behöver mothugg jag är sån bara. Är man för snäll mot mig tappar jag intresset. För jag själv är ju inte särskilt snäll =P så varför vara det emot mig? sen kan man ju dock ge mothugg utan att vara rent utav elak... faktiskt...

Det är fredag och kanon härligt väder ute. Jag luktar korv men det ska jag ändra på alldeles straxt. Igår la högerfoten av. Han gav upp (allt som inte är bra är hanar). det brände lixom i ärret och det var otroligt svårt å vicka på den i sidled.

Den där sofian... hon försvinner ju från denna jord på helgerna. uff. dum david =P och nu sover jag ju när du är inne på msn på nätterna. fast igår var det svårt att somna då jag tidigare på kvällen däckat en stund i soffan hehe

Människor är spännande. det är lite lustigt. så här är det: När någon ny träffar mig så blir den 1, helt förskräckt över mig. tycker att jag är en jättebitch, dyrg och jobbig och så hörs inte vi mycket mer efter det. snipp snappslut lixom. ELLER så får människan för sig att jag är ju jättesöt, snäll och trevlig och sen fetr ett tag när den märker att så är ju int efallet så blir den helt förvånad. "jag trodde ju att du var trevlig" moahha du trodde fel!! Äh, utgå ifrån att jag är en otrevlig typ så kanske ni blir positivt överraskade eller inte överraskade alls.

Nu ska jag gå å hämta sågen...te fötterna. AJAJAJ


You don't know what you got till you're missing it a lot
I had to go throw it away
I was wrong from the start from the bottom of my heart I apologize

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0