Är du singel?huh?

Jag vill inte vara den personen. Jag ÄR inte den personen.Sofia stör mig i mitt bloggtänkande =P
Hjälp mig!

Jag har lyssnat väldigt mycket på rockklassiker denna vecka och metallica växer på mig. (men nej inte nothingelse mathers eller enter sandman, dom är jag inte ett dugg imponerade av) Idag var det memory remains.

Nu är min fot inte lite svullen sk ani veta. men idag har jag ju både jobbat och ridit så det är väl därför. hoppas jag kan gå imorrn.

Mitt jobb är onödigt! Världen skulle lätt överleva utan korv. "Skulle du inte äta korven själv så släng den då" höhö...jag äter inte korv...överhuvudtaget!!
Jo hemglass ringde ju och i samma vända som det gav mig det där välbehövliga och underbara hoppet som får mig att överleva så grusades samtidigt de få grejer jag tackvarae lithells har att se framemot. t.ex. bo med linda och åka till västkusten med micaela. men som sagt det är sååå osäkert som det kan bli. Det är de här tre kommande veckorna jag måste överleva nu bara...
jag har skalat falukorv idag. SKALAT FALUKORV!!! =O

Jag är moraltanten inte försökskaninen! Å det är verkligen så att när jag verkligen försöker att vara trevlig gå går allt åt helevete men sen när jag verkligen försöker vara otrevlig då gillar folk mig bara ännu mer! Hur i helevet går det ihop?

Jag är en väldigt patetisk liten människa som ser framemot det jag gör heh... Imorrn är det fredag imorrn är det fredag. göra ingenting ingenting ingenting min helg får gärna bestå av ingenting tralla lalal laaaa! sova sova säng säng säng sova sova säng säng snäg...=P

Det är inte bra att vara så beroende av ett tvprogram. kunde kanppt somna igår för att jag låg å försökte lista ut hur jag skulle kunna spela in allt på söndag då ingen är här hemma...



I heard of a girl, her mom and dad they didn't know,
I heard of a girl, she was to embarrassed to let it show,
I heard of a girl, and on a cloudy November night,
I heard of a girl, she closed her door and took her life,
I heard of a girl...

Kommentarer
Postat av: Ulven

Du har ju bättre vilkor än mig jag är ju en slav åt den kungliga flottan ju i 6 månader till

2009-05-22 @ 03:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0