Allt är tillfälligt

Dom har grusat viaspåret...bokstavligen! Hur ska jag nu kunna springa? kommer ju slå ihjäl mig när jag trampar snett å alla stenar till berg! Jag sprang nämligen idag för första gången på...eh....väldigt många månader och det gick bra! foten är stor men sånt är ju livet och helt ärligt var nog min brist på kondition det största problemet.
Det roliga är att det tar snabt på mig. Tränar jag säger det SVUNG och så är det finemang men det går lika fort åt andra hållet. Filles vackra komentar om att jag såg gravid ut hm...

Klart som fan jag blev stött. På vilket sätt hade jag gjort mig förtjänt av den där blicken? "helvete det där skulle hon ju inte få reda på" såg det ut som att hon tänkte. Nähä. varför inte?`
Till den tredje personen; hoppas du lyckas bättre än vad jag gjort. Lycka till. Jag tappade alla lust för det andra nu.
Får väl skjuta på det, nu gav den mig iaf en anledning, tack och lov! som sagt lycka till för MIN skull.

Titta på Henrik Schyffert idag och om nu mamma är lite småkär i honom vad är då jag? =D haha så bra! så fruktansvärt bra. JAG kände mig...stolt (?) Go inombords och massa annat. Förstår helt och hållet att den där showen inte var färdig efter två föreställningar spm det tydligen var tänkt från början. Över ett år har den "gått" nu.

Påtal om stolt. Det är jag verkligen över vissa. andra är jag rent av besviken på....

Hade inte tänkt å skriva nått idag. Kände inte fört. så jag vet faktiskt inte varför jag då sitter här å knapprar. Känner mig lite liten... kanske därför men vad vet jag jag är ju bara...jag.

Jag vill ha ett tillfälle snarast då jag kan bära studentmössan igen! =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0